Re: Płyta? Monitor? Albo...

Autor: Rum Burak <rumburak_at_onet.eu>
Data: Tue 13 Mar 2007 - 14:45:04 MET

news:et699p$lg1$4@polsl.pl...

> Dla jasności (bo "zawieszenie" jest procesem nieodwracalnym!):
>
> Komputer *chwilowo zastyga*, monitor gaśnie (wyłącza się czy
> tylko robi się czarny ekran?) po czym po chwili króciutkiej
> wszystko wraca do normy bez *żadnych* zmian?

> Czy w logach systemowych są jakieś komunikaty ciekawe?

Zazwyczaj stan "zawieszenia" trwa ułamek sekundy, potem ekran monitora robi
się czarny, ale sam monitor nie gaśnie- to tak jakby wyświetlał czarny
obraz. I po chwili wszystko jest już OK. Żadnych zmian nie zauważyłem.

Dość "często" dzieje się tak na przykład po kliknięciu na ikonę Outlooka
Expressa. Ale może tak mi się tylko wydaje.

Nie wiem, gdzie szukać owych "logów systemowych".

--
Pozdrawiam serdecznie,
        Rum Burak