Re: Monitor LCD prawidłowo wyświetla tylko jedną rodzielczość

Autor: <k_jaracz_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Tue 13 Mar 2007 - 11:22:42 MET

> I ręcznie też nie da się obrazu skalibrować (zegar, faza, poło-
> żenie, rozmiar)?
>
> PS. Te niższe rozdzielczości masz na 60 Hz odświeżania na pewno?

Obecnie dla rozdielczości 1024x768 na której jest wszystko OK mam 85 Hz.
Co dziwne przestawienie w jakomkolwiek strone częstotliwości odświerzania (
poprzez ustawienia w systemie Windows)np. na 60 Hz bez zmiany rozdzielczości
powoduje pojawienie sie latających cienkich zielonych lini lub czarny ekran.
Ustawienie w Windows też nie są winne bo obraz już jest źle wyskalowany (
jest na duży) na starcie kompa ( gdy pojawia sie inormacje o CPU, pamięci
itp.).
Jak jakiś obraz jest to ręczną klaibracją nie uda sie go ustawić. A opcji
zegar, faza nie mam.

Co dziwne w chwili pojawienia sie problemu źle był też wyskalowany obraz (
dziwne jakby ustawienia sie same z siebie rozkalibrowały) na 1024x768. Ale
tutaj rekalibracja pomogła.