HP Pavilion 7880 + dostęp do BIOSa

Autor: Agniecha <ahcinga_at_[o2.pl>
Data: Tue 13 Mar 2007 - 10:57:33 MET

Znajomy kupił używanego PC w Norwegii - HP Pavilion 7880.
http://miniurl.pl/hpp7880

Zainstalowaliśmy Win Me bez problemów. Schody zaczęły się przy
sterownikach do dźwięku (karta zintegrowana z płytą główną). Przy
jakiejkolwiek próbie wykrycia urządzenia czy instalacji sterowników
komputer się wiesza. Jako że próbowałam różnych podejść do dźwięku,
podejrzewam że karta jest po prostu zepsuta (jeśli się mylę, proszę o
pomysły i sugestie). W związku z powyższym pomyślałam o zakupie nowego
urządzenia, ale żeby to stare nie robiło problemów chciałabym je
wyłączyć, jako że wymontować się nie da. Niestety w tym komputerze nie
pojawia się ekran na którym pokazana jest wersja BIOSa, ilość pamięci
itp tylko wielki obrazek ze znaczkiem HP potem odrazu startuje system.
Nie ma żadnej informacji jak dostać się do BIOSa.
Wiem że musi być jakieś sprytne wejście, niestety nie wiem jakie bo
pierwszy raz się z czymś takim zetknęłam. Podpowiedzcie mi co zrobić.
Pozdrawiam, Agniecha