Re: Dlaczego padł system po dodaniu pamięci?

Autor: trabancik <trabancikkasuj_at_gazeta.pl>
Data: Tue 13 Mar 2007 - 10:25:57 MET

> Nie, nie żartuję. Jak ktoś chce ryzykować, to jego sprawa.
> Dla mnie to niepoważne, nieprofesjonalne i dyskredytuje
> daną osobę.
>
> Po każdej zmianie pamięci lub jej parametrów uruchamiam Memtesta
> choćby na kwadrans, by zobaczyć, czy działa ona na tyle sprawnie,
> by system nie zmasakrował danych na dyskach twardych i siebie
> samego.
>
> PS. Kości? Rozumiem, że w czasach XT? Bo już od AT w zasadzie
> pamięci głównie w modułach są...

kości heh no wiadomo o co chodzi (ale fakt pamiętam jeszcze XT )
ja mam zawsze ghostem zrobione kopie :)
natomiast czekanie az przejdzie skan pamięci - szkoda czasu - no chyba ze
mówimy o serwerach a nie zwykłych pctach - i nigdy nie zdarzyl mi się
problem z rozsypaniem windy
inna sprawa ze nie używam innych kości jak kingston

pozdrawiam