Re: Jak zbudować radiową sieć domową?

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Tue 13 Mar 2007 - 08:07:05 MET

Borneq zapodał(-a):
> Od razu zaznaczam, że jestem kompletnym laikiem w tej dziedzinie...
> Kolega ma neostradę i mieszka kilometr ode mnie. Jak podzielic łącze,
> jakich elementów użyć?

Na wstępie - rzecz nie jest zgodna z regulaminem świadczenia usług
przez tp s.a., ale nie ja jestem od moralizowania Ciebie.

> Chciałbym najlepiej mieć na strychu punkt
> odbiorczy, gdzie sieć znowu byłaby rozdzielana radiowo po całym budynku
> - zarówno do komputera stacjonarnego jak i do laptopa, który mógłby się
> znajdować w dowolnym punkcie budynku.

[...]

Od tego jest pl.comp.sieci (grupa dotycząca sieci komputerowych); wcześniej przeszukaj
archiwum, temat wałkowany do bólu.

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,