Myszka Microsoft IntelliMouse Explorer 4 - przewodowa.

Autor: Norbert <norbert.kaminski_at_gmail.USUNTO.com>
Data: Tue 13 Mar 2007 - 02:04:26 MET

Mam wyzej wymieniona myszkę i jestem z niej bardzo zadowolony, jednak po
2 latach uzytkowania pojawil sie problem...lewy klik nie za kazdym razem
załapuje co jest dosc uciazliwe. Znajomy ma identyczny objaw a kupowal
myszke razem ze mna. Domyslam sie ze mogl sie zabrudzic styk pod
klawiszem i chce go oczyscic ale nie mam pojecia jak ta myszke rozebrac,
zadnych srubek nie ma , w sieci nie moge znalesc instrukcji jak to
zrobic a nie chce czegos polamac lub skrzywic. Moze ktos wie jak to
zrobic bezbolesnie?