Dlaczego padł system po dodaniu pamięci?

Autor: Wito <ajajaj58WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 12 Mar 2007 - 20:39:58 MET

Witam!
Nie jestem ekspertem od komputerów, dlatego zwracam się z prośbą o pomoc do
Was.
W kompie postanowiłem dołożyć pamięci oraz nagrywarkę DVD. Kupiłem identyczną
pamięć jaką już miałem zainstalowaną w kompie i włożyłem do następnego wolnego
slotu. Podłączyłem nagrywarkę i uruchomiłem kompa. W trakcie uruchamiania
systemu WinXP zaczęły pojawiać się komunikaty o brakujących plikach dll oraz
aby włożyć płytę instalacyjną systemu. Posiadam legalną wersję WinXP więc
zrobiłem zgodnie z zaleceniem. Po procesie pobierania plików z płyty pojawił
sie komunikat o restarcie po czym system się już nie podniósł. Próby naprawy
systemu z konsoli odzyskiwania nie powiodły się. Wpadłem w panikę, gdyą na
dysku mam bardzo dużo ważnych danych, których nie chcę utracić. Wyjąłem więc
pamięć i odłączyłem nagrywarkę wracając do pierwotnej wersji w nadzieji, że to
może coś pomoże, ale niestety. Błagam, pomóżcie. Co mam zrobić aby nie stracić
danych i odzyskać system.
Pozdrawiam i liczę na pomoc.
Wito