Re: maly szybki dysk

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Mon 12 Mar 2007 - 20:22:29 MET

Radosław Sokół napisał(a):
> Ale czy warto optymalizować komputer pod kątem uruchamiania
> systemu i aplikacji? Program też się zazwyczaj uruchamia i
> w nim pracuje. Albo uruchamia się cały zestaw aplikacji i
> ładuje tyle RAMu, żeby wszystkie działały sprawnie bez
> kontaktu z dyskiem.
Moze to i racja, ale pisalem z mojego punktu widzenia, gdzie:
- co chwile otwieram/zamykam jakies pdf tudziez przeszukuje co chwila
caly folder pdf-ow w poszukiwaniu wewnatrz jakiegos wyrazenia
- co chwila "make clear" "make all", co zwiazane jest z grzebaniem po
kilkuset libs
- co chwila przegrzebuje pliki ktore sa biblotekami elementow
elektronicznych, kazdy z nich jest w sumie archiwum 1-10MB ktore jest
rozpakowywane i wyciagany dany element 1_z_paru_tysiecy...
Wiec raczej uzycie dysku jest ciagle, pomimo ze ramu mam 1GB i swapu
wogole nie rusza.