Re: Jaka kupic drukarke z PCL 5 - prosba o rade

Autor: moscal moscal <qms.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 12 Mar 2007 - 17:47:23 MET

Mosu <savodre@gazeta.pl> napisał(a):

> Chce kupic na dniach nowa drukarke - laser monochromatyczna.
> Drukarka musi obslugiwac pcl 5.
> Zrobilem maly rekonesans po rynku i znalazlem:
>
> - hp 1022 - 574 pln netto + 22% vat

niedawny nabytek u nas;)

> - minolta 1350e - 506 pln netto

kolega ma cos podobnego;)

> - hp 2015 p - 720 pln netto

zeszloroczny nabytek:)

Obie hp dzialaja dobrze pod linuxem, ta pierwsza troche "dziwnie" dlugo mysli
przed wydrukiem i troszke brudzi (bo nowa?), a do tego jakos tak strasznie
plastikowo wyglada (subiektywne odczucie;p). A druga ma duplex co sie bardzo
przydaje (tylko nie ta wersja podana przez ciebie), drukuje ladnie i bez
brudzenia (nawet od nowosci). Co do minolty kolega mial wersje Windowsowa
drukowala nienajgorzej, mam tez doczynienia ze starszym modelem 1250E i co do
niej to tylko mozna marudzic na nienajlepsze wydruki grafiki.