Re: Stary laptop - czy takie coś dasię kupić?

Autor: Lukasz Sczygiel <ptokiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 12 Mar 2007 - 11:11:43 MET

> Ale On mówi o tworzeniu *własnego* rozwiązania - w takiej sytuacji
> możesz sobie od początku wybrać sensownie formaty. GSM wydaje mi się
> sensowniejszy bo jest przeznaczony właśnie do mowy, pliki są mniejsze i
> wymaga mniej czasu procesora do odtwarzania.

No ale w innym poscie twierdzi ze syntezatory gadajace po polsku sa fe (z czym
sie zgadzam) wiec sam nie wiem czy potrzebne jest przetwazanie text2speech czy
uzywanie audiobookow z 3 reki. Poza tym czemu nie generowac dzwieku na zywca? to
chyba lepiej idzie niz dekompresja mp3? No moze deczko ciezsze bedzie ale dzis
to chyba nie problem zeby za te 300zl kupic cos co ma odpowiednia moc? Procek w
moim zaurusie na standardowym taktowaniu (Intel XScale PXA270 416MHz) gada
uzywajac 50% mocy.

> Ja większość rzeczy czytam na TX i nie narzekam. ;)

Ja tez, :) tyle ze na zauropodzie i treo 180, ktore uwazam za jeden z
najlepszych palmow :) Ale do tego oczy trzeba miec dobre....

--
Lukasz Sczygiel