Re: Stary laptop - czy takie coś da się kupić?

Autor: ethanak <sweethanak_at_buziaczek.pl>
Data: Mon 12 Mar 2007 - 10:49:47 MET

On 2007-03-12 10:39, K wrote:

> zaufaj mi i nie bierz notebooka!! [...] tylko telefon lub pda!!

Na telefonie to mam, nawet sobie programik pod linuksa napisałem do
tequilaCat (ten mi się najlepiej sprawdza). Ale chcę mieć to właśnie na
notebooku (taki mam kaprys) :)
[...]
> nie wyobrazam sie pakowac z notebookiem do lozka gdzie obok lezy
> tez cos rownie ciekawego... heheh

Z telefonem też nie wypada :)

ethanak

--
mailto=window.atob('ZXRoYW5ha0Bwb2xpcC5jb20=');
Jedyny produkt M$ który by nie ssał to byłby odkurzacz