Mysz logitech V270 Bluetooth

Autor: berton <bertonu_at_gmail.com>
Data: Sun 11 Mar 2007 - 23:56:59 MET

Witam,

Mam pytanie do posiadaczy tej myszy. Ostatnio zastanawiam się nad zakupem
myszy na bluetooth ponieważ nie chcę dodatkowych kluczyków i kabli (BT mam
wbudowany w laptopa). Jak w przypadku tej myszki wygląda sprawa
sterowników, czy trzeba jakieś instalować. Na stronie logitecha jest 50MB
paczka, ale skoro mysz wspiera bluetooth hid to powinna być wykryta od
razu. Inna mysz trusta nie wymaga sterowników i trust pisze o tym na swojej
stronie. Nie chcę kolejnej idiotycznej ikonki w trayu (swoją drogą czemu
logitech robi takie krowiaste sterowniki, czy zwykły mający kilka KB nie
wystarczy, muszą dodawać tonę śmieci - wrażenia po instalacji kamerki).

Inna sprawa to może znacie niedrogie myszy na BT warte uwagi?

Pozdrawiam
berton