Re: Lightscribe? Jak i czym?

Autor: <Mich_at_l>
Data: Sun 11 Mar 2007 - 23:24:58 MET

W dniu 2007-03-11 21:32, zanies napisał(a):

> konfiguracjach PC i nagrywarkach wystarczy wrzucic plytke i zajac sie
> czyms innym w trakcie 'malowania', a 30 minut przy komputerze mija
> bardzo szybko.

Wiem, wiem... Ale mimo wszystko jest to bardzo denerwujące. Dałem sobie
spokój, zwłaszcza że malowanie po płytkach przy pomocy drukarki
atramentowej daje dużo ładniejsze efekty. Lightscribe używam teraz w
zasadzie tylko w pracy do opisywania płytek z backupami. Krótkie i
proste napisy bez grafiki wypala rzeczywiście dość szybko.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl