Re: Co daja procesory dwurdzeniowe?

Autor: Borneq <borneq_at_antyspam.hidden.pl>
Data: Sun 11 Mar 2007 - 19:40:43 MET

Użytkownik "Adramelech" <adresu@tu.nie.ma> napisał w wiadomości
news:Xns98E7BDFBBDF2Eadresutuniema@127.0.0.1...
> proces przygotowania obiektów i świateł, efekty itp jest liczone w jednym
> wątku)masz nawet do 90% wydajności 2 rdzeni. 100% jest nieosiągalnym
> ideałem.
> Natomiast 100% zwiększenie czestotliwości zegara owocucje 99% przyrostem
> prędkości liczenia.

Rzeczywiście 100% większa częstotliwość to podwojenie mocy bez żadnego
kombinowania podziału na dwa wątki i do wszystkiego co nie da się zrobić
równolegle, ale wydaje mi się że różnica w cenie 2GHz jedno i dwurdzeniowych
jest nieduza a częstotliwości 4 GHz chyba nie ma żaden procesor, albo jest
bardzo drogi

 Pozdrawiam