Stanowisko badania kart graficznych

Autor: Kafar <francesco9_at_poczta.fm>
Data: Sun 11 Mar 2007 - 17:20:37 MET

Czy mógłby ktoś zaproponować jakieś zadania do laboratorium: Badanie kart
graficznych- przedmiot architektura komputerów.
Chodzi mi o ćwiczenia praktyczne, typu:
- wyprowadznie sygnałów z DSUB na oscyloskop
- liczenie wielkości pamięci, szybkości RAMDAC do konkretnych rozdzielczości
- policzenie przepustowości szyn PCI, PCIEx16, portu AGP, teoretycznej
przepustowości pamięci.
Wycięgniecie podstawowych informacji z systemu o zainstalowanej karcie
- program DXDiag/PowerStrip
- pomiar temperatury pirometrem
Z teorią nie ma problemu, gorzej z pomysłem na ćwiczenia praktyczne, żeby z
poziomem wiedzy nie przesadzić.
Tylko prosiłbym bez pomysłów, typu: przesuńmy suwaki Mem/GPU na max i
zobaczmy czy sprzęt dotrwa do końca zajęć, wiem że sprzęt uczelni jest i
nikt nie dba o to co nie jego ale ja mam odmienne podejście, albo odłączenie
wentylatora.

Dzięki za wszystkie propozycje.
Pozdrawiam.