Re: Lightscribe? Jak i czym?

Autor: zanies <news_at_zanies.pl>
Data: Sun 11 Mar 2007 - 13:56:53 MET

np. tak :) -> http://lightscribe.com/ideas/labelgallery.aspx?id=219

> I tutaj pojawia sie moja prośba. Czy
> ktoś mógłby mi pomóc i podał jakiegoś linka do opisu jak najlepiej i
> czym, na jakich ustawieniach i na jakich płytach wypalać etykiete?

Bylo wielokrotnie - trzeba bylo zerknac do archiwum.
W skrocie -> instalujesz sterownik z
http://lightscribe.com/downloadSection/windows/index.aspx?id=810
Jesli uzywasz pakietu nero -> uaktywnia Ci sie opcja wypalania nadruku w
Nero CoverDesigner. Mozesz rowniez uzyc programow z wyzej wymienionej
strony (LIGHTSCRIBE SIMPLE LABELER lub SURETHING LABELER).
LigthScribe dopuszcza 3 metody pracy (Draft, Normal i Best).
Draft - najslabsza jakosc, jednak czas druku krotki.
Best - najlepsza jakosc (kosztem zwiekszonego czasu). Jednak czasy
wypalania etykiety zaleza rowniez od stopnia skomplikowania rysunku
(plus oczywiscie wybrany tryb pracy). W opcji 'Best' jest to ok. +-30
minut. Dodam rowniez, ze efekt jest 'wyrazniejszy' po dwukrotnym
wypaleniu tej samej plyty. Co do samych plyt - sa plyty roznych
producentow tak jak w przypadku zwyklych nosnikow. Dostepne sa zarowno
CD-R z LightScribe jak i DVD. Osobiscie uzywalem najczesciej jak dotad
nosnikow Verbatim'a.

--
zanies      MD5: a1c08fcf1397789a4b088b5b0eed18d6