Re: Tuner TV pod USB

Autor: Jarek <nospam.djberg_at_wp.pl>
Data: Sun 11 Mar 2007 - 09:46:19 MET

On Sun, 11 Mar 2007 08:06:29 +0100, "Zofia" <PaniZ@oen.pl>
napisał(a):

>Wczoraj, a właściwie już dzisiaj, bo było po północy, zamknęłam
>komputer zaraz po wysłaniu ostatniej wiadomości.
>Bardzo dziękuję za propozycję rozmowy o karcie muzycznej.
>Myślę jednak, że ta Audigy będzie OK i już innej nie szukam,
>bo wiem z doświadczenia, że szukać można bez końca. :-)
>Jej parametry i cena są dla mnie zupełnie satysfakcjonujące.
W sumie tak, bedziesz mogła ustawić ją jako domyślną w windows i
odtwarzanie muzyki będzie na niej lepsze niż na zintegrowanej a
zwłaszcza ma to znaczenie przy klasycznej i poważnej, większa dynamika
dźwięku, mniej szumów itp no i problem ze skype będzie z głowy. Ja
poradziłem sobie inaczej ale mam karte realtek alc 882 na płycie
głównej i w sterowniku właczyłem nagrywanie wielostrumieniowe tak, że
utworzyło mi nowe urzadzenie - mikrofon podłaczany do przedniego
panelu na obudowie włączyłem też odtwarzanie wielostrumieniowe i na
przednim panelu mam skype a na tylnym tam gdzie mam podłączone
głośniki całą resztę, telewizje, dzwonek od skype itp gdy rozmawiam
przez skype podłaczam sobie mikrofon i słuchawki na przedni panel ale
u Ciebie na twojej karcie tak się nie da zrobić bo chyba sterownik nie
daje takiej możliwości dlatego fizycznie potrzebna jest oodzielna
karta Miłego dnia

--
Pozdrawiam
Jarek