Re: Toshiba A110-334 i bateria

Autor: Jacek Maliszewski <jmaliszewski_at_o2.pl>
Data: Sun 11 Mar 2007 - 09:30:43 MET

On 10 Mar, 15:04, Radosław Sokół <rso...@magsoft.com.pl> wrote:

> Ale wiesz chyba, że tanie Toshiby generalnie działają na
> baterii dosyć krótko, że Celeron M naprawdę rzadko osiąga
> powyżej dwóch godzin i że o pracy mobilnej można mówić
> dopiero od 4 Ah pojemności w zasadzie? :)

nie prawda.
toshiba to dla mnie jakosc przede wszystkim i tym sie kierowalem.
uwazam nawet ze mam prawo do zwrotu towaru bo zostalem wprowadzony w
blad.
nie znam sie na poborach mocy procesorow i baterii, w sluzbowym fuji-
tsu siemens, na ktory b. narzekam jest bateria 4400 mAh i trzyma
1.5-2.0h.
toshibe kupilem nie byle gdzie, tylko w fachowym sklepie vobis, gdzie
jest wyraznie napisane do 2h i nic poza tym.
jak na max. ustawieniach oszczednosci mocy nie wytrzyma min. 1.5h to
uwazam ze wprowadzaja w blad.