Re: problem z grafiką

Autor: wrkilu <wrkilu_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sat 10 Mar 2007 - 21:53:52 MET

Silent_Bob <ndchoros@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> Sterowniki do chipsetu/karty zainstalowane poprawnie?
tak

> Karta dobrze osadzona w slocie?
też , specjalnie zwracałem na to uwagę

> Albo notorycznie wyłącza się
> windows
>
> To mi wyglada raczej na problem z software.

Jaki software skoro problemy występują zarówn ow Windowsie jak i Linuksie

 Po ponownym przelozeniu starej
> grafiki wszystko OK? Jaka marka zasilacza?

nie mam już starej karty, zasilacz Codegena 130 W

> Ech, jaka tam ona "nowoczesna"... Toz to zabytek prawie jest ;) Sprawdz ta
> karte u kumpla, czy wystepuja te same objawy. Jesli sie powtorza, a masz
> gwarancje, uderzaj do sklepu.

moge sprawdzić ale co z tego skoro może po prostu tak jak pisałem moja
kiepska płyta się z nią gryzie.. więc u qmpla może chodzić dobrze