Re: Cos padlo...

Autor: banner <coen_at_interia.pl>
Data: Sat 10 Mar 2007 - 21:24:37 MET

> A generalnie: przy problemach ze sprzętem warto podać już
> w pierwszym poście *dokładną* konfigurację komputera.

Przepraszam i juz sie poprawiam.
Athlon XP 1700+ na ECS K7s5a, 768MB DDR, Grafika to jakiś GeForce FX
5200 czy cos takiego, zasilacz Tracer 400W, dysk Seagate Barracuda
60GB - chyba styknie?

No wiec zasilacz jest sprawny - sprawdzilem.
A zatem padla plyta.

Chcialem zakupic Asrocka s939 DualSata2, ktora ma zarowno agp jak i
pci-e tak by dokupic do tego tylko athlona a64 3200+ i zamknac wydatek
w kwocie redu 500zl. Niestety tej plyty nie ma juz nigdzie, nawet
uzywana na allegro ciezko dostac.

Pozostaje zatem opcja Athlon a64 3200+ + jakas plyta do tego (prosze o
polecenie jakis modeli - nie takiego szmelcu jak ecs, ale w kwocie do
300zl) i do tego grafika na pci-e (bo te nowsze plyty agp juz nie
maja) - polecono mi Geforce 7300GT DDR3/256MB..

Generalnie komputera uzywam do internetu, filmow, muzyki i - co
najwazniejsze - obrobki zdjec w Photoshopie i innych programach
graficznych.
Prosilbym o polecenie jakiejs plyty do w/w podzesolow, ew.
zaproponowanie calkowicie innego rozwiazania byle bym sie tylko cenowo
zmiescil max w 800zl.
To jest dla mnie totalnie nieplanowany wydatek dlatego chcialbym
postawic znowu kompa (bo bez kompa jak bez glowy) na nogi mozliwie jak
najtaniej jednoczesnie nie zaopatrujac sie w jakis totalny badziew.

Z uwagi na awarie nie mam stalego dostepu do netu, wiec Wasze rady
odczytam pewnie z lekkim opoznieniem. W najblizszym tygodniu musze juz
jednak kupic sprzet zastepczy wiec zalezy mi na czasie. Dzieki :)