Re: Tuner TV pod USB

Autor: Jarek <nospam.djberg_at_wp.pl>
Data: Sat 10 Mar 2007 - 20:30:32 MET

On Sat, 10 Mar 2007 20:22:44 +0100, "Zofia" <PaniZ@oen.pl>
napisał(a):

>To dobrze.
>Jeszcze jedno - ta kamerka musiałaby być wyposażona również
>w słuchawki, bo sam mikrofon mi nie pomoże - słyszeć będę głos
>z telewizji.
>Nie wiem czy takie kamerki z mikrofonem i słuchawkami istnieją.
Nie koniecznie wejdziesz wtedy do regulacji głośności i przy wyciszysz
ODTWARZANIE z wejścia liniowego, natomiast w regulacji nagrywania nic
nie musisz ruszać Nagra Ci się dźwięk ale go nie będziesz słyszeć. a
jakbyś chciała zrobić jak mówisz słyszeć w głosniczkach TV a w
słuchawkach skype to najlepiej mieć dwie karty dźwiękowe w kompie w
ogóle jak mówię albo rozwiązanie z ta kamerką albo jakąś druga
dźwiękówię do kompa dostawić do skypa to może być jakaś soundblaster
live za parę zł z allegro np

--
Pozdrawiam
Jarek