Re: Tuner TV pod USB

Autor: Zofia <PaniZ_at_oen.pl>
Data: Sat 10 Mar 2007 - 19:17:22 MET

> Dźwięk jest przekazywany do systemu programowo w taki sposób jak
> odtwarza dźwięk np zwykły gadu gadu czy winamp, nie przez kabelek tak
> jak to się dzieje w przypadku większości kart na PCI
Nadal nie rozumiem. Przecież ten tuner miałby zastąpić kartę TV w komputerze,
więc do czego podłączę kabel TV kablowej?

> Wyjściem byłoby zamiana w programie obsługującym kartę telewizyjną
> zamiana wejścia audio czyli tego, z którego nagrywa na mikrofon i
> jeśli teraz chciałabyć coś nagrać z karty będzie nagrywany dźwięk nie
> z karty telewizyjnej a z mikrofonu. Niektóre programy np chrisTV mają
> taką opcje.
A co mi to da skoro mikrofon jest potrzebny właśnie do drugiego urządzenia,
czyli Skype'a?
A tak przy okazji, ten mikrofon do nagrywania TV "łapie" dźwięk z głośników
telewizora czy z głośników komputera?

Obawiam się, że zupełnie się nie rozumiemy.

Pozdrawiam
Zofia