Re: jaki laptop z dobrym serwisem ?

Autor: Filip Drunkenstein <czarny_x_at_gazeta.pl>
Data: Sat 10 Mar 2007 - 17:37:10 MET

Zobaczcie, co znalazło się w poście news:esrb70$p3d$1@opal.futuro.pl
sygnowanym przez r., bo ja tu uderzę w politykę... w polifonię... aaa
polemikę!!
> Witam,
> Uzywamy w firmie kilkunastu latopow Toshiby. W co drugim pada naped dvd
> (matshita) a ze sprzet jest na gwarancji to odsylamy go do serwisu.
> Niestety serwis Toshiby - Techmex to dno totalne. Telefonow nikt nie
> odbiera, a naprawa napedu trwa okolo miesiaca ! Niby czekaja na czesci.
> Po wymianie odsylaja sprzet, ktory czyta co 4 plytke ! Jedno wiem -
> nigdy wiecej Toshiby z takim serwisem. Ale co w zamian ? Ktora marka ma
> dobry i sprawny serwis ?
> pozdrawiam
> r.

Proponuję znaleźć sklep z serwisem desktopów, sprzedający również
notebooki - uwaga - znaleźć go pocztą pantoflową! Opinie znajomych, innych
firm z budynku/okolicy - w końcu czasami się wychodzi na fajka mimochodem z
ludźmi z innych firm i jakąś gadkę zapodaje...

Sam kupuje w sklepie, gdzie wiem, że przepłacam 10% w stosunku do giełdy
(warszawskiej), ale serwis jest bez zarzutu. Jeżeli naprawa podzespołu
_może_ potrwać dłużej niż tydzień, dostanę zamiennik, a jeżeli z mojego
opisu usterki wynika, że sprzęt się już do niczego nie nadaje (np. padnięty
pierwszy sektor dysku), to wymieniają od ręki na nowy sprzęt i sami
(przepraszam znajomy sklep) "bujają się" z reklamacją.

Jedyny przypadek, gdy nie dostałem zamiennika, to sytuacja kiedy zawiozłem
im monitor poleasingowy, gdzie mogłem określić objawy, nie znając nic poza
producentem i wiekiem sprzętu. Z resztą miałem inny i nie chowam żadnej
urazy z tego powodu

Przypuzczam, że do firmy podejdą z jeszcze większym szacunkiem, niż do
klienta indywidualnego ;-)

Nazwy nie podam, żeby reklamy nie wciskać na grupę ;-) ew, na priv

--
pozdr, Filip Drunkenstein
Prokurator Sądu Ostatecznego