Matryca świecąca w notebooku

Autor: <iamrosss_at_gmail.com>
Data: Sat 10 Mar 2007 - 14:44:08 MET

Witam,
Używam komputera głównie do programowania, czytanie poczt, internet.
Kupując laptopa postawiłem na 2 rzeczy klawiatura(dużo pisze) i
matryca. Zniechęcony tym artykułem odnośnie matrycy:
http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=2097
Postanowiłem kupić ten model:
http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=2552
Głównie za matrycę. W artykule tym opisano że jest bardzo dobra w
porównaniu z tą w HP. Jest jedno ale, nie ma nigdzie matowych matryc.
Czy ktoś mógłby się wypowiedzieć czy da się do tej szklanej matrycy
przyzwyczaić w kontekście długiego siedzenia przy notebooku? Druga
rzecz czy matryca w Lenovo N100 jest rzeczywiście lepsza od tej w
HPnx7400?
pozdrawiam