Re: Ładowanie notebooka w samochodzie

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Sat 10 Mar 2007 - 13:59:07 MET

CookieMonster wrote:

> Jakie firmy sa dobre a jakie zle?

Dobre? Kensington, firma która wypuściła dla przykładu płaski zasilacz
sieciowy na transformatorach planarnych; o ile wiem robi też doskonałe
zasilacze samochodowe. Odpuściłbym natomiast całą masę noname różnego
rodzaju. Nie budzą zaufania, delikatnie rzecz biorąc.

Aha, alternatywą dla zasilacza może być też porządna przetwornica,
dzięki której spokojnie skorzystasz z zasilacza sieciowego dostarczonego
z laptopem.

> Nowa Honda City, wiec raczej nie powinno byc problemow z instalacja.

Też mi się tak wydaje :)

--
Andrea|ASRock K7Upgrade880, AMD Sempron 2800@2340MHz, Pentagram QC-80Cu
1024MB DDR-400, Sapphire Radeon 9600 128MB, Samsung SyncMaster SM-960BF