Re: Znikajaca pamiec.

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sat 10 Mar 2007 - 01:00:22 MET

** johny11palcow wrote:

> mam dziwny objaw. Dokupilem do 512 mb ramu kolejne i mam 1 gb.
> Wszystkie programy pokazuja ze mam tyle wszystko chodzilo o wiele
> szybciej, ale teraz ostatnio nie wylaczam kompa od 3 dni bo nie moge
> i zostalo mi 220 MB,

220MB czego?

> a menedzer zadan pokazuje ze zajete jest tylko 130.

Całkiem możliwe - zależy przez CO zajęte?

> Wiec gdzie sie podziala reszta (650 MB).??

Buforuje operacje I/O? Moim zdaniem źle interpretujesz wskazania.

> Robilem optymalizacje pamieci i nie wiele to daje. Dwa moduly chodza
> bo komp sie nie zawiesil i wszystko pokazuje ze jest 1GB. Tyle ze
> dostepnej 220 MB a zajetej 130 MB. Co to moze byc? Co ja pozera
> tyle?? Nie moge resetowac kompa przez tydzien bo pelni chwilowo
> zadanie stacji roboczej w firmie.

Zastanów się po co Ci w ogóle *wolna*, niczym nie zajęta pamięć
operacyjna? Bo to tak jakbyś miał 100m mieszkanie, w którym
zagospodarujesz sobie jedynie 50m i cieszysz się z tego, że pozostałe
50m pozostaje kompletnie nieużywane - wolne. Jaki to ma sens? :)