Re: Wybór pamięci Kingston vs GoodRam

Autor: Dominik <dominikz1983_at_interia.pl>
Data: Fri 09 Mar 2007 - 20:15:35 MET

Użytkownik "Saiko Kila" <fnvxbxvyn@phgzr.vqrn.arg.cy> napisał w wiadomości
news:ur4tewwq81ol$.dlg@saikokila.pl...
>Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
> *Dominik*, która zaskrzeczała:

> Które litery? KVR oznacza markę Kingston Value Ram, czyli takie tańsze,
> niby mniej pewne. Ale ja z nimi nie miewam problemów, i nieraz udawało
> się ustawić np. dual ram nawet przy niekoniecznie identycznych kościach
> jeśli chipset nie był wybredny. x64 oznacza organizację pamięci, C3 to
> parametr CAS Latency a A to niski profil, co rzadko ma znaczenie
> (chociaż z A mogą mieć trochę inny pobór prądu niż bez A).
>
> --
> Saiko Kila
> [...]

dzieki za info
prawie wszyscy radzą mi kupić kingstony, sprawdzilem ene no i jest troche
roznicy..bo,
GoodRam DDRAM 1024 MB (FSB 400MHz) 265 zl
Kingston DDRAM 1024MB FSB 400MHz kvr400x64c3a/1G 365 zl

obecnie mam wsadzone w kompa Kingstony 512, 400mhz, kvr400x64xc3a/512

pomimo takiej roznicy cenowej bys wybral Kingstona?, a jesli jednak goodrama
to nie bedzie przypadkiem jakiegoś konfliktu pomiedzy dwoma roznymi
pamieciami innym firm?