Re: Bezbolesna przesiadka z s370 na... ??? (dlugie)

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Fri 09 Mar 2007 - 14:56:28 MET

> Slusznie. :) Porozgladaj sie za plytami innych producentow i powiedz -
> kto jeszcze laczy 2 rozne generacje technologiczne poza ASRock'iem? ;)

MSI K8N Neo 2 na przyklad... Aczkolwiek ciezko bedzie taka trafic... :/

> W praktyce jesli chcesz zatrzymac cos ze starszych gratow i korzystac
> jednoczesnie z nowych - zdany jestes obecnie na tego producenta...

Niom... Zdaje sie, ze nawet mieli potworki z dwoma gniazdkami:
754 i 939 na raz... :) A moze to ECS byl?

> A ja sie zabieram zaraz za testowanie tego 3Dfx'a Voodooo1 :)
> Zamontowalem to w tym starym exCompaqu (PIII800, Solano 815G,
> 2x256MB PC133), stery pod XP wgraly sie bez problemu i zaraz
> poszukam gierek z tamtego okresu co by 3Dfx wykorzystac ;)

Mysle, ze mozesz miec spory problem z ich uruchomieniem...
Ale... Koniecznie podziel sie pozniej wrazeniami :)

Pozdrawiam,
Vituniu.