Re: FPS i Hz

Autor: Player <player_at_player.pl>
Data: Fri 09 Mar 2007 - 14:48:12 MET

> to im się tak tylko wydaje tym graczom ....
> no ale złej tancerce ....

nie jestem złym graczem, 1600h spędzonych w UT2004 robi swoje

jest roznica w płynnosci, mam teraz oba wynalazki podłączone, gram mocno w
UT i tak:

-na LCD 75Hz da się pograć w szybką strzelankę, przy 60Hz kaszana totalna i
szarpanie dla mnie zupełnie nie grywalne

-na CRT roznica miedzy 75Hz 100Hz mało wyczuwalna ale jednak jest i widac
szczegolnie jak duzy obiekt szybko przemknie przed nosem gracza :) albo w
czasie gwałtownego obrotu

-na 120Hz ja nie widzę zadnej roznicy

Oczywistym jest ze dla takich testów gra musi generować conajmniej
100klatek płynnego obrazu :) dlatego do Obliviona nawet 30Hz wystarczy ;)