Re: nagrywarka DVD

Autor: Noodles <noodles_at_gazeta.pl>
Data: Fri 09 Mar 2007 - 13:38:58 MET

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
napisał w wiadomości news:esqbqv$ge1$1@flis.man.torun.pl...

> Nie. Ja na TDK otrzymywałem wyniki porównywalne z tymi z EMTEC,
> więc raczej jakość nie od płyt zależy, ale od nagrywarki.

To wypal jakieś smieci z hipermarketu typu Frog czy Omega. Wtedy się
okaże czy wszystko zależy od nagrywarki. Mam w komputerze Pioneera
111D i BenQ 1650 i mimo że Pioneer wypala płyty całkiem dobrze to BenQ
wypala wyraźnie lepiej. Opinię opieram o testy wypalonych płyt
przeprowadzone
w programie Nero CD/DVD Speed. Oba napędy maja wspólną cechę:
źle nagrywaja na złych płytach. Ale to chyba każdy napęd tak ma.