Co wybrać do szyfrowania?

Autor: Norbert <norbert.kaminski_at_gmail.USUNTO.com>
Data: Fri 09 Mar 2007 - 03:21:06 MET

Witam.
Kiedyś przez krótki czas używałem zarówno DriveCrypt Plus Pack jak i
Safeguard Easy.
W związku z tym , że w chwili obecnej zaistniała potrzeba zaszyfrowania
dysku systemowego zwracam się do Was z zapytaniem ktory z tych programów
wybrać. Wiadomo...tanie nie są więc tylko jeden mogę wybrać i chcę by to
był ten lepszy. Gdzieś mi się o uszy obiło , że jeden z nich miał
problemy gdy do komputera z zaszyfrowanym dyskiem podłączaliśmy dysk
którego nie było w momencie szyfrowania. ( kwestia tworzenia się
badsectorow na dysku) Ponoć problemy te zostały zlikwidowane ale jak
pisałęm nie mam pewności którego z tych programów sprawa dotyczyła a
jest to dla mnie ważne gdyż często podłączam na krótki czas inne dyski
twarde do mojego komputera.
Zależy mi na tym by wybrać program który porzadnie zaszyfruje dane (
dysk systemowy i ewentualnie drugi dysk znajdujacy sie w komputerze a
trzeci dysk bedzie niezaszyfrowany) do tego bedzie w miare intuicyjny w
obsludze i bezawaryjny.
PS. Raz na jakiśczas zdarza mi się przywracać system z obrazu wykonanego
w programie Acronis True Image i obraz dysku mialby byc trzymany na
jednym z zaszyfrowanych dyskow. I w momencie kiedy chciałem przywrócić
po awarii system z obrazu okazało się że po odpaleniu Acronisa z
dyskietki startowej dysk na ktorym byl obraz nie byl w ogole widziany
wiec przywrocenie nie bylo mozliwe i czekala mnie instalacja systemu od
nowa.
Doradzcie proszę który z tych programow jest mniej awaryjny i lepszy.
Pozdrawiam.
Norbert