RAM - proszę o pomoc w doborze

Autor: Oneiroo <oneiro_at_o2.pl>
Data: Thu 08 Mar 2007 - 22:14:16 MET

Witam

Za pomocą programu everest zrobiłem raport:

http://members.lycos.co.uk/oneiro/Report.htm

Zrobiłem testy wydajnościowe komputera i wąskim gardłem była zawsze
pamięć RAM (nie ukrywam, że komp działa jak 486 :/).
Czy mógłby mi ktoś doradzić jaką pamięć dokupić do tej którą posiadam,
aby komputer działał znośnie (tj jak 3.2 GHz). Czy też lepiej sprzedać
tą kość którą mam i kupić 2 kości w dual channel - słyszałem że to
najlepsze rozwiąznie, ale chciałbym z niego zrezygnować i jeśli to
możliwe dokupić 2-gą kość.

PS. Chyba, że wąskim gardłem nie jest RAM tylko płyta, ale nie sądze.

Za udzielone informację będę wdzięczny.
Pozdrawiam, Krzysiek