MSI K8 Neo V2 - pytanie

Autor: Przemek Kramarczyk <pkramarczyk_at_gmail.com>
Data: Thu 08 Mar 2007 - 16:43:14 MET

Witam.

Mam nastepujacy problem. Posiadam plyte MSI K8 Neo V2 z procesorem
AMD64 3000+. Z tego co wyczytalem procesory te mialy 1MB cache. Moj
komputer widzi cos takiego:

processor : 0
vendor_id : AuthenticAMD
cpu family : 15
model : 44
model name : AMD Athlon(tm) 64 Processor 3000+
stepping : 2
cpu MHz : 2009.178
cache size : 512 KB
fdiv_bug : no
hlt_bug : no
f00f_bug : no
coma_bug : no
fpu : yes
fpu_exception : yes
cpuid level : 1
wp : yes
flags : fpu vme de pse tsc msr pae mce cx8 apic sep mtrr pge mca cmov
pat pse36 clflush mmx fxsr sse sse2 syscall nx mmxext fxsr_opt lm
3dnowext 3dnow pni lahf_lm ts fid vid ttp tm stc
bogomips : 4020.79
clflush size : 64

Jak widac, jest tu 512KB cache. Dlaczego?

Drugie pytanie dotyczy pamieci. Mam 2 kosci po 512DDR 400. Jezeli
wkladam je osobno, BIOS widzi 400MHz, jezeli razem tylko 333. Co jest
przyczyna?

Pozdrawiam