Re: Puntium D 945

Autor: MX <maurycyj_at_poczta.onet.hahaha.pl>
Data: Thu 08 Mar 2007 - 15:18:23 MET

Dnia Thu, 08 Mar 2007 01:33:57 +0100, fiodor napisał(a):

> tylko idiota testuje procesor w grach
> albo vortale ktore chca sie sprzedac,
> do gier karta grafiki jest wazna obecnie
> a nie procesor

Cuś z wieczora w główkę się stało?
Można tak testować choćby po to żeby przekonać się, który procesor "dłużej
pociągnie" - w , np. , przyszłych grach klasy Q5...
Zgodnie z tą koncepcją można wywalić wszystkie benchmarki syntetyczne bo
ich przydatność w codziennej pracy jest żadna...

No i poza tym:
http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=1760

> pomijajac ze gowno a nie oszczednosc w pradzie :)
> nie 100 zl tylko 200, a nawet jesli tylko 100

Różnica w poborze prądu wynosi 30W. Przy założeniu 8h x 250 dni x 30W da
nam 20PLN rocznie. czyli po 4 latach różnica w cenie ląduje na poziomie
40PLN a po 5 wychodzi na to że dopłaciliśmy żeby mieć wolniejszy proc...

> to za te stowke moze sobie piwka kupic
> bo roznicy w wydajnosci na korzysc "slabych" c2duo (ponizej 6600)
> nie zauwazy, poza tym na przykladzie:

> E4300 1.8GHz@2.4GHz - operacje graficzne: 17000
> D945 3,4GHz@3,7Ghz - 20484

Skąd te wnioski i co to za "operacje graficzne"?

> jeszcze lepiej, pomysl ze podkrecanie nie istnieje
> co wtedy zostaje z tego zdechlaka? ;)

ROTFL.
Przecież ten "zdechlak" jest w cenie D945 więc o co biega???
I skąd koncpecja "zdechlak"????

Pozdrowienia
MX