Re: Nowa grafika i parę pytań

Autor: user <user_at_net.pl>
Data: Thu 08 Mar 2007 - 14:51:08 MET

Tomaszek napisał(a):
> Dopiero co kupiłem krtę grafiki Galaxy GeForce 6800XT (parę ładnych
> wątków niżej było o tym - post: Karta grafiki na AGP do 300zł)
> Ponieważ wcześniejszą kartą była Riva TNT2 M64 to mam parę pytań:
>
> 1.Czy można w jakikolwiek sposób monitorwać temperaturę pracy GPU?
Mozna, powinienes miec monitor temp. rdzenia we wlasciwosciach
sterownika czyli we wlasciwosciach ekranu.

> 2.Czy można kontrolować prędkość wentylatora na tej karcie?
Mozna np. za pomoca RivaTuner'a. Zainstaluj sobie Dobry programik.
Sterujesz w nim predkoscia wiatraczka za pomoca suwakow.

> 3.Czy odblokowanie potoków niesie ze sobą __jakiekolwiek__ ryzyko
> uszkodzenia karty czy też spadku jej funkcjonalności? Niby mam
> gwarancję, ale nie chce sprawdzić jak ona działa w praktyce (kartę
> kupiłem w Komputroniku przy al.Solidarności w Warszawie) Nie zależy mi
> za bardzo na tym, ale skoro można to czemu nie:-)
Jak je odblokujesz (pod warunkiem, ze karta nalezy do tych egzempl.,
ktore sie temu poddaja) to oczywiscie wydajnosc wzrosnie, ale
prawdopodobnie naruszysz w ten sposob warunki gwarncji.

--
Pozdrawiam,
Asus A7NX8-Delux, Barton 2800, 1GB DDR, Leadtek gf a6600 TD 256 MB