Re: HP nx7400 - trzeszczący prawy shift

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Thu 08 Mar 2007 - 14:37:06 MET

geyb napisał(a):
> Cacko? Daj spokój, laptop w sumie ok, ale zauważ, że za podobną cenę
> miałbyś np. Asusa w podobnej konfiguracji

Porównanie HP z Asusem, daj spokój :-)

> ale za to z 2-letnią
> gwarancją producenta (HP daje tylko 1 rok)

Daje 2 lata, jak już napisali koledzy. Choć generalnie w tym przypadku
gwarancja się rzadko przydaje.

> i z drobiazgami typu torba,
> myszka itp.

Jakości takiej, że szkoda komentować ;-)

> Jakoś mnie to poruszyło, jak ostatnio odbierałem laptopa HP
> (nx7300) za prawie 4 tys zł, a w komplecie nawet nie ma nośnika z wersją
> instalacyjną OS, tylko informacja, że trzeba taki nośnik sobie samemu
> nagrać.

I co w związku z tym? Strasznie łatwo Cię poruszyć z tego co widzę ;-)

BTW, do Skody teraz dodają iPoda - rozumiem, że mając do wyboru
(pomijając kwestię ceny) nowiutką lśniącą Skodę z iPodem i również
nowego Mercedesa bez odtwarzacza mp3 zdecydowałbyś się na tą pierwszą,
bo w przypadku Mercedesa nawet zatankować trzeba samemu ;-)

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: