Re: cisza do 1.3 kPLN

Autor: Michał K. <sadfa_at_onet.pl>
Data: Thu 08 Mar 2007 - 14:10:32 MET

Użytkownik "Hoobert" <michal_hr@yahoo.pl> napisał w wiadomości
news:1173358680.214660.123210@h3g2000cwc.googlegroups.com...
Przymierzam się do nabycia CPU, płyty, pamięci, karty graf i obudowy
(bez zasilacza) tak do 1300 PLN.
Ma to chodzic pod Linuxem. 3D sie nie zajmuje. OD czasu do czasu
jakis film ma sie dac obejrzec i moze jakas gierka 2D pod windowsem.

Nie jestem na bieżąco ze sprzętem, to konkretów Ci nie podam, ale w laptopie
na AMD 2.8GHz mam w procesorze możliwość zwolnienia go sprzętowo. Z 2,8 do
około 600MHz. W laptopie po tym wiatrak włączał się raz na 30 sekund i to na
chwilę. Poszukaj jak ta technologia się nazywa i może To Ci spasuje.
Zwolniony procek do 1,5Ghz nie powinien Ci utrudnić życia w normalnej pracy,
a wiatrak puszczony na minimalnych obrotach nie bedzie słyszalny właściwie.
Co do karty szukaj z pasywnym chłodzeniem. Jak się nie mylę dowolna karta
spełni Twoje wymagania, schody zaczynają się dopiero dla miłośników nowych
gier.