Re: Uwaga: na sprzedających IBM z serii T na Allegro.pl !!!

Autor: Przemek <osoba_at_microsoft.com>
Data: Wed 07 Mar 2007 - 21:33:33 MET

Użytkownik "SMi" <brak@maila.pl> napisał w wiadomości
news:esm3f7$psi$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam,
>
> Uważajcie na sprzedających notebooki IBM.
>
> Często gesto są kombinowane i nie zawierają konfiguracji producenta- mają
> inne podzespoły lub mają niektóre wymontowane (i pewnie sprzedane
> oddzielnie- np. karty Bluetooth, WiFi...).
>
> Dlatego żądacie od sprzedających numerów:
> 1."TYPE" (model)
> 2. "S/N" (seryjny)
>
> Tutaj macie linki do sprawdzenia:
> Konfiguracji notebooka po "TYPE":
> http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/document.do?sitestyle=lenovo&lndocid=HOME-LENOVO
>
> Gwarancji (po TYPE i S/N):
> [...]
rozumiem ze jak taka karta sie zepsuje to powinien szukac do skutku
oryginalnej albo zezlomowac notebooka? :)
Dla mnie nie ma nic dziwnego ze sa jakies zmiany w konfiguracji - w koncu to
juz jest sprzet kilkuletni i nawet wole zeby mial
wstawiony nowy naped optyczny , hdd czy rozbudowana pamiec niz byl w takiej
konfiguracji jak wypuscil go producent - w koncu to nie zabytkowy samochod
ktory powinien byc oryginalny tylko zwykly komputer.

pzdr