Re: Jaki program pokazuje

Autor: Jacek <jacek.dul_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Wed 07 Mar 2007 - 21:22:39 MET

Ściągnąłem już ze strony MSI narzędzie CoreCenter. Zainstalowałem też przy
okazji speedfana (nie muli, działa ok;-)). I tak, jak uruchomiłem CoreCenter
włączył się od razu alarm dźwiękowy i migotanie jednej wartości - tam gdzie
powinno być +12V pokazywało wartość 2,78V. Dla pewności zainstalowałem i
uruchomiłem speedfana i... pokazuje mi przy +12V wartość 12,34 -12,4. Z
ciekawości jeszcze sprawdziłem w PC Wizard 2007 - to samo 12,34V. Czyżby
narzędzie producenta było, delikatnie mówiąc, do d.?
Dzięki i pozdrawiam,
Jacek.