Re: Mysz Logitech MX1000

Autor: Bucz <ROT13_sverchapu_at_tznvy.pbz_ROT13>
Data: Wed 07 Mar 2007 - 20:45:27 MET

RudeBoy napisał(a):
> Co Ty chlopie wygadujesz mam MX1000 dzialajaca na 2,4Ghz 50 cm od niej
> lezy AP. W tym samym pomieszczeniu jest laptop z WIFI i z podpieta inna
> mysza Logitecha, ktora rowniez dziala na 2,4Ghz. Dodatkowo w kompie
> dzyndzel BT i sluchawka BT do skypa. Wszystko dziala poprawnie.
> Niejednokrotnie wysylam z kompa po BT do komorki pliki i w czasie tej
> transmisji rowniez nic sie zlego nie dzieje.

pisze tylko jak u mnie to wygladalo
co prawda nie mem netu radiowego w pokoju ale czesto gesto testuje nowe
sprzety 2.4GHz na biurku i zawsze jest problem z BT + mysz logi
moze roznica zdan polega na tym ze ja testuje je przy pelnym obciazeniu
(test predkosci po ftp) a u ciebie tylko net smiga?

(co ciekawe zaklucenia byly niezalezne od kanalu, nie wazne czy 1 czy 13)

--
Kto stworzył kobiety? - Trzech facetów: stolarz hydraulik i architekt
ale i tak spieprzyli robotę. Stolarz: bo zrobił nogi które ciągle się