Temperatura C2D - pytanie z czystej ciekawości :)

Autor: to_wytnij <_at_(to_wytnij)o2.pl>
Data: Wed 07 Mar 2007 - 20:30:22 MET

Witam!

Wszyscy zachwycają się temperaturą C2D. Niestety, jako że również
wszyscy je podkręcają, nie można znaleźć informacji, ile osiąga C2D na
chłodzeniu fabrycznym, przy fabrycznych ustawieniach? Czy będzie
chłodniejszy od Northwooda? Taki 3,5 letni 2,6GHz ma w tej chwili,
(obciążony jedynie pisaniem tego posta, winampem i everestem z włączonym
modułem sprawdzania temperatury) 33 stopnie... Jeżeli uda się to pobić
to rzeczywiście rewelacja - wydajność C2D w porównaniu do tego
Northwooda jest przecież porażająca. A słyszałem, ze w C2D potrafi się
nawet całkowicie wyłączyć cooler...

Czy ktoś w ogóle ma C2D niepodkręcone? :)

--
Pozdrawiam, Maciek
Życzę miłego dnia :)