laptop pancerniak panasonic i gniazdo mpci

Autor: Bucz <ROT13_sverchapu_at_tznvy.pbz_ROT13>
Data: Wed 07 Mar 2007 - 19:07:08 MET

pomijajac ze te pancerne laptopy panasonica to kupa zlomu ktora bardziej
nadaje sie na przetopienie i odzysk aluminium niz na komputer dla
kogokolwiek mam pytanie

w moim CF-27 pod maska jest modul GSM - szczerze powiem ze nawet nie
wiem jak go uzywac i czy on jest do internetu czy do dzwonienia (tylko
wysuwana antenka jest cool i robi wrazenie) ale interesuje mnie gniazdo
mpci ktore jest na jednej plytce razem z nim
interesuje mnie o tyle ze umieszczenie tam jakiegokolwiek modulu mpci (z
moich zapasow gratow w szufladach) powoduje zablokowanie komputera
czy byly kiedykolwiek w sprzedazy moduly GSM na mpci?

czy ktos mnie moze oswiecic jak na chwile obecna mozna wykorzystac te
dwa gniazda (GSM i mpci)

a.. i po co jest ten duzy przelacznik dwustanowy w tym samym miejscu ale
juz na plycie glownej...

--
Kto stworzył kobiety? - Trzech facetów: stolarz hydraulik i architekt
ale i tak spieprzyli robotę. Stolarz: bo zrobił nogi które ciągle się