drukarka - tania w eksploatacji - pod linuksa

Autor: RRR <rafal_at_ubuntu.ubuntu>
Data: Tue 06 Mar 2007 - 20:11:35 MET

Witam!

Poszukuję taniej w eksploatacji drukarki do użytku domowego. Jestem
posiadaczem starej hp dj610C - niestety jakość wydruków, konieczność
ręcznego podawania kartki po kartce (drukarka niestety utraciła zdolność
pobierania papieru z podajnika) i skłonność do drukowania "krzaków"
zmusza mnie do poszukania czegoś innego. Zadowolę się w zupełności
wydrukiem czarno-białym a więc może to być drukarka laserowa. Ponieważ
nie chce wydać na nią majątku może być poleasingowa.
Na alledrogo jest mnóstwo drukarek w dość atrakcyjnych cenach - czy ktoś
na grupie jest w stanie mi polecić jakie serie drukarek spełniają moje
oczekiwania? Może jest jakiś szczególnie warty zainteresowania model?

Dodatkowo drukarka powinna być bezproblemowo obsługiwana przez system
operacyjny linux - ale to sam już sprawdzę jak będę wiedzieć jakim
modelom się przyglądać.

Z góry dziękuję,

--
Pozdrawiam!