zakup notebooka a plyta z systemem

Autor: salicki <sharkoon_at_chello.pl>
Data: Tue 06 Mar 2007 - 19:47:24 MET

czy jak sie kupuje notebooka to mam prawo oczekiwac,
ze dostane plyte instalacyjna systemu operacyjnego ?
chodzi mi o to, ze system czasami pada i powinienem
moc go sobie postawic od nowa ... druga sprawa to,
ze zwlaszcza maly sprzedawca (nie duza siec, ktora
pewnie nie ma czasu rozpakowac pudla) moze sobie
zabrac taka plyte i sprzedac jeszcze raz ... czy zatem
zawsze kiedy mam napisane, ze kupuje notebook
z systemem windows xp home pl sp2 etc. mam
prawo egzekwowac rowniez plytki z tym systemem ?
nie tylko sterownikow ???