Re: fsb 150 mhz

Autor: K <kurt76_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue 06 Mar 2007 - 13:17:42 MET

Vituniu <vituniu@poczta.fm> napisał(a):

> Praktyka jest taka, ze zaden Tualatin nie da rady dekodowac
> HDDVD. A juz zwlaszcza w tandemie z Riva...
>
> Celerona T puscisz na 133 podnoszac napiecie.
> Ale czy wytrzyma 150 - nie wiem...
>
> Pamieci - wez moduly 133 mhz CL 2 i powinny
> tez zniesc takie traktowanie. Jakis czas.
>
> Jesli plyta nie ma dzielnika odpowieniego
> dla PCI to spodzewaj sie zarzniecia dysku twardego.
> Dobre chlodzenie bedzie konieczne.
>
> A te Rive wyrzuc... ;)

tzn. HDDVD mnie nie interesuje... tylko sygnal satelitarny HD mpeg-2, a moze
mpeg-4 (jezeli cos poza n-ka bedzie tak nadawalo), co do rivy - dlaczego
wyrzucic? akceleracja chyba jest (Bob, DoubleBob)? no i te okulary 3D o co z
tym chodzi? - dedykowany uklad do ich obslugi jest na karcie, do tego Video
in/out.