Dual channel działa na różnych kościach?

Autor: <dmk.des_at_gmail.com>
Data: Tue 06 Mar 2007 - 09:09:57 MET

Witam,
Mam takie pytanko. Miałem w kompie 256 RAMu (DDR400). Niedawno
dokupiłem dodatkowe 512. Innej firmy, o innych (niektórych)
parametrach, m.in. CL w jednej jest 3 a w drugiej 2,5. Nawet nie
planowałem nic kombinować z dualem bo powszechnie wiadomo, że nie
miałoby to szansy działać. Ale się nieco zdziwiłem, bo odpalając teraz
kompa, w momencie, gdzie dotąd pojawiał się komunikat w rodzaju DDR400
Single channel teraz jest analogiczny ale z "Dual channel". Czy to
możliwe, żeby to rzeczywiście działało w dualu? (pamięć 256 Elixir,
512 Twinmos, płyta MSI K7N2L czy jakoś tak).