Re: [OT] Re: PC do obliczen

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Mon 05 Mar 2007 - 22:49:46 MET

** Mich@l wrote:

> Masz doświadczenie w takich trikach czy mi się tylko tak wydaje? ;)

Niestety czysta teoria. Ale biorąc pod zjawisko Dzieci Neostrady to
miałoby faktycznie szanse działać! Chyba największy problem w
socjotechnice aby utrzymywać plotkę. Bo technicznie to nie powinno być
trudne do wykonania, łot co lepszy programista win32 by to ogarnął,
gotowe i ze źródłami systemy do takich rzeczy przecież już istnieją. ;)

A wracając do tematu to faktycznie klaster kilku średnich nodów zamiast
jednego dużego (biorąc pod uwagę jak to wychodzi cenowo) będzie być
może lepszy. Szczególnie przy tych założeniach (Linux, R - to aż się
prosi o klaster).