Re: Gdzie najtańsze klawiatury? :)

Autor: Gil <gilboa1_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 05 Mar 2007 - 20:45:48 MET

Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał(a):
0
> A ja mam 30 Mediatechów "pod okiem" i wszystkie są badziewne.
> Kiedyś jednego z nich używałem w swoim komputerze, to po 6
> miesiącach opisy zaczęły złazić, a klawisze wyraźnie się
> wycierać. Owszem, wciąż działała -- ale z kolei inne dwie
> odmówiły częściowo lub całkowicie posłuszeństwa pod znacznie
> mniejszym obciążeniem :)

Klawiatury płaskie Mediatecha - seria Napoli czy Milano są całkiem niezłe.
Z tym, że wcale nie są one takie tanie. Czasy się zmieniają i nieraz nowe
firmy szybciej wprowadzaja lepsze produkty, Nie ma co się patrzyć na markę w
tek prostych sprawach.
Ja kupiłem niedawno myszkę Logitecha "Pilot" za ponad 55 zł. W srodku była
kupa reklam, foldery przedstawiające produkty Logitech i inne papiery co
kosztuje i za to zapłaciłem. Myszka nie za bardzo. Klawisze jakoś z krótkim
skokiem. Gubi na pewnych podłożach. Tymczasem około 3 lata temu w Saturnie
kupiłek myszkę chińską Somic i to była najlepsza myszka z jaką miałem do
czynienia. Pracuje do dziś bez czyszczeń. Klawisze klikają jak nowe. Podłoże
bez znaczenie. Czyta na wszystkim i też te 5 milimetrów nad stołem.