Re: Gdzie najtańsze klawiatury? :)

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Mon 05 Mar 2007 - 18:55:25 MET

** Borneq wrote:

> Rzeczywiście wygląda nieźle, z wyglądu podobna do mojej Logitecha za
> 60 zł, ale widac różnice - u mnie przyciski Control i Alt są niestety
> wypukłe a tutaj wklęsłe, poza tym za cenę 144 zł pewnie ma lepsze
> własności mechaniczne.

No co ja poradzę na to, że lubię IBM. :>

> Osobiście wolę pracować używając klawiatury niż myszki, więc nie
> mógłbym używać klawiatury za 20 zł

No dobra klawiatura to podstawa, pierwsza rzecz jaka jest mnie w stanie
zirytować w komputerze to zła/niewygodna (to oczywiście subiektywna
sprawa) klawiatura. Używam głównie Linuksa więc też lubię się
napisać. :)

Widziałem też gdzieś niezłą opcję mianowicie klawiaturę z układem takim
jak w ThinkPadach +gładzik +łechtaczka. :) Coś takiego by było dla mnie
najwygodniejsze gdyż głównie pracuję na laptopie IBM i jestem do tego
układu bardzo przyzwyczajony (jak siedzę przed innym laptopem to
dostaję szału bo trafiam w złe przyciski). ;)