Re: Nagrywanie rozmów tel. przez komputer

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Mon 05 Mar 2007 - 18:18:41 MET

Grzegorz Danowski napisał(a):
> Jeszcze pare lat wstecz modemy na kartach pci miały możliwość
> podłączenia zestawu słuchawkowego i dzwonienia via telefon. Kup sobie
> takowy modem i będziesz miał pewnie problem z głowy.

Logika by na to wskazywała, ale niestety nie da się tak zrobić.
Interesował mnie kiedyś ten temat, miałem Pentagram Omen 56K PCI i
niestety nie udało mi się wykonać takiej sztuki. Serwis milczy w tym
temacie jeśli chodzi o soft, który by to umożliwiał (odpisali, że nie ma
takiego softu) Być może inny soft załatwiłby sprawę

Tomaszek